3.5.13

Prom 2013

Meillä oli siis promit varmaa joku kuukaus sitte, mut en oo saanu aikaseks väsää mitää promi postausta. Nyt vihdoi otin itteeni niskasta kiinni ja väsäsin nopsaa tän postauksen. Meijä promit siis oli huhtikuun 6. päivä lauantaina. Päivä alko aikasella herätyksellä, suihkussa käynnillä, meikin väsäämisellä ja kampaajalla käynnillä. Tein siis ite oman meikkini, mut kampaaja laitto hiukset. Tos kuvassa näkyyki et millasii hiuksii päädyin.



Mun prom parina toimi siis mun paraskaveri, Carson. Se oli pyytäny mua promeihi jo ystävänpäivän tienoilla. Tos alhaal on video siitä mite Carson mua pyys promeihi. Bea kummiski ehti katkasee videon ennen ku tajusin et toi oli promeihin pyyntö.




Ku pojat oli tullu, ni otettii vaa meijä pihalla kuvii. Myöhemmi sitte mentii viel Codyn talolle ottaa kuvii.




Mun mekon olin siis löytäny spring breakin aikaan. Käytii siis Meghanin ja mun Suomi perheen kans kiertelemäs kaupoil ja löydettii toi mekko sitte Dillard'sista. Jenkki prom traditioo kuuluu et pojat antaa tytöille ranteesee laitettavan "corsagen" ja tytöt antaa pojille "boutineerin". Mun corsage näkyyki tos yllä olevassa kuvassa. Carson oli saanu hommattuu mun mekkoon täydellisesti sopivan corsagen ! Ja kaks kuvaa ylös päin onku kuva must ja Carsonist ku laitoin sille sen boutineerin.




Codylla otettujen kuvien jälkee lähettii sitte minä, Carson, Meghan ja Jimmy meille, ja meiltä lähettii sitte limusiinilla syömään. Mentii syömään semmoseen paikkaa ku "Melting Pot". Siellä meille tarjoiltiin aluks salaatti ja juusto fondue mihi dipattii vihanneksii ja leivän palasii. Seuraavaks saatii pääruoka. Saatii jokanen ite valita kolme lihaa mitä halutaa meijä fondueesee. Jälkkäriks oli sitte sulkaa fondue mansikoiden, banaanien, suklaakakun yms. kera. Oli mun mielestä täydellinen ruoka paikka promeja varten ! Tosi mukava, tunnelmallinen ja hienostunu ravintola. Fondueihin saatii päättää ite mitä juustoo halutaan ja mitä suklaata halutaan. Fonduet keitettiin meijän edessä, mikä teki siit vielä hienomman olosta.

Melting potin jälkee lähettiinki sitte limusiinilla promeihin, mitkä pidettiin Memphisin eläintarhassa olevalla talolla.





Promit oli vähän erilaiset mitä olin kuvitellu. Se oli paljon pienempi ja meno oli vähän hillitympää, ku mitä olin ajatellu. Musiikki oli vähän outoo, mut oli siel parit hyvät biisit mihi sitte tanssittii. Enne sisään pääsyä kaikki nuoret puhallettiin, koska humalassa sinne ei päästetty ketään. Oli vähän outoo ku noi promit oli enemmänki semmoset bileet, mut kummiski siel oli opettajii kärkkymäs joka kulmalla. Nojoo, oli kyl iha jees. Oltii siel joku pari tuntii ja sit lähettii limusiinilla takas kotii. Jäi kyl ihan hyvät fiilikset promeista, vähä vaa hillitymmät ku olin ajatellu, mut ompaha nyt jenkki promitki koettu.

No comments:

Post a Comment