10.6.12

Valmennustilaisuus

Perjantaina olin EF:n valmennustilaisuudessa. Se oli semmonen tilaisuus missä kerrotiin erilaisia juttuja vaihtoon liittyen. Siellä oli myös kaks vanhaa vaihtaria, jotka kerto miten asiat oli niillä menny. Sielt tuli kyl pari tosi hyvää neuvoo, mut suurin osa oli jo ennestään kuultuja. 

Toivoin, että oisin voinu sanoo ton jälkee, et nyt mä vihdoin ihan oikeesti tajuun et oon lähössä vaihtoon ja oon poissa tutusta Suomesta sen vuoden, mut ei. Kylhä sitä joskus miettii et miten asiat menee sitte Jenkeissä vieraassa perheessä ja kuinka mulla tulee menee siellä ihan vieraassa ympäristössä, mut siltikään se, et lähen vuodeks pois, ei oo kunnolla viel iskeny mun tajuntaan. Koko vaihtoon lähtö tuntuu viel niin kaukaselta asialta, vaik oikeestaa voi ollakki et lähen jo kahen kuukauden päästä... Mä varmaan tajuun oikeesti lähteväni vaihtoon vasta siellä lentokentällä...




















Saatiin sieltä tilaisuudesta taas läjä erilaisia papereita ja infolappusia, jotka pitäis lukee läpi ja tommonen EF:n paita ja laukku, mitkä pitäis laittaa päälle lähtöpäivänä (tai ainakin ees jompi kumpi) ja taidan pistää vaa ton paidan päälle ja laukku saa ihan suosiolla jäädä kotiin...

Ens viikolle ois kivoi suunnitelmii, ku mennään maanantaina kaveriporukalla juhlistamaan Emman ja Maijan synttäreitä grillailun parissa ja keskiviikkona lähdetään äitin kanssa tyttöjen shoppailureissulle Tallinnaan ! Jeejee !

2 comments:

  1. Heh, mulla on ihan samanlaisia fiiliksiä omasta ulkomaanvuodesta, vaikka tiedän et lähtö on 31.7 niin ei silti vaan meinaa iskee tajuntaan että tässä ollaan ihan justiinsa lähdössä... :P Toivottavasti sulle tulis tiedot isäntäperheestä ja alueesta pian!

    -Sara J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä ! Ja kummiski tää aika menee niiiiiin nopee....

      Delete