27.10.12

I ♥ America














































1. Meijä uus neighbourhood ja uus kotikatu 2. Tuli prinsessa olo ku käytii ekaa kertaa uuden perheen kaa ruokaostoksilla 3. Dixie tuli lukee mun kans Physical Sciencen kokeesee 4. New home: Bobo Place 










































1. Meitsi iloseen lähös kouluu 2. Mä ja Meghan (host sisko) ulkona syömässä 3. Bean kans pirteinä odotellaan koulun alkua 4. Sitä kiljumisen määrää ku äitin lähettämä paketti saapu perille 











































1. Saatii vihdoi aikaseks ostaa huomisee Passion Pitin konserttii liput ! 2. Halloween costume ostoksilla 3. Pace mäkis Paranormal Activity 4 jälkeen 4. Mun ja Jarodin posetuksii part 2






















Keskiviikkoset kurpitsan kaiverrukset meillä kavereiden kans ! Mun ja Bean eka ja ehk vika kerta ikinä. 


Mahtava fiilis. Oon yhtä hymyy koko aja. Kaikki on täydellistä. Elämä hymyilee. Rakastan mun elämää täällä. Rakastan Amerikkaa. Rakastan mun kavereita. Rakastan mun uutta perhettä. Oon ylpee et jaksoin kaiken sen stressin ja tunteiden vuoristoradan ja nyt vihdoin oon tässä, nautin mun vuodesta täysillä.

Puhuttii tos yks päivä Codyn kaa et kui nopee tää aika oikeesti tulee menee. Keskiviikkoon tuli kolme kuukautta täytee täällä oloo. Enää seitsemän tai kahdeksan kuukautta jälel. Oon jo ollu tääl melkee 1/3 mun vuodesta.  Toisaalta tuntuu et mul on viel paljo jälel, mut toisaalta sit taas tuntuu ettei se tuu riittää mihikää. Täl hetkel en haluu tulla takas millonkaa. Totta kai on ikävä perhettä ja ystävii, mut oon rakastunu tähä elämää täällä. En haluu päästää täst irti koskaa. Tajusin myös ku puhuttii, et täält lähtemine ei tuu olee vaa mulle vaikeeta. Cody sano et se tulee olee sille tosi vaikeet kans. Sil ei tuu olee mitää postiviivisii puolii mun ja Bean lähös. Me sentää nähää taas kaikki meijän rakkaat ihmiset Suomes ja Italias. Se puolestaa menettää kaks sille tosi läheist ystävää.
Tosiaa tota lähtöö on iha tyhmä nyt viel kelaa, mut ollaa nyt vaa viimeaikoin satuttu puhuu siit vähä enemmä.

No comments:

Post a Comment