14.10.12

Muutto

Oon täl hetkel varmaa maailman onnellisin tyttö ! Kaikki on nyt loksahdellu lopultaki paikoillee.

Muutettii tänää Bean kaa tänne Meghanin perheesee. Ne päätti ottaa nyt meijät kummatki iha lopullisesti, eli tää on sit munki lopulline perhe ! Oon tosi ilone, hymyilen täl hetkel vaa koko aja ! Mul on oma huone yläkerras. Tääl on kans Meghanin huone ja meijä yhteine kylppäri. Alakerras on sitte Bean huone, vanhempien huone, Bean kylppäri, olohuone, keittiö ja kaks ruokailu aluetta. Tää talo on aika uus. Vissii rakennettu vuonna 2006. Tosi iso ! Korkeet huoneet alakerras ja jääääääääääätti piha ! Oon nii rakastunu ! Mun huone ei oo mitenkää kauheen iso, mut mul on ikioma parisänky ja walk-in closet. Kyl kelpaa ! Tää perhe vaikuttaa tosi mukavalt, ne on tosi innoissaa meist ja kiinnostunu meijä kulttuureist. En jaksa oottaa et pääsen kokkaa niille kaikkee suomalaist !

Kouluu mennää aina Meghanin poikaystävän kyydillä ja koulun jälkeen meijän host äiti tulee hakee meijät kotii. Eli ei enää koulubussia ! Ihanaa ! Nyt tuntuu et pääsen VIHDOIN nauttii täst vuodest ja täst elämäst tääl ! En tosiaa koskaa voinu kuvitella et mä oon se vaihtari joka joutuu vaihtaa perhettä, mut onneks se kaikki on nyt ohi ! On ollu kyl tosiaan tosi stressaavat muutamat viikot täs...

Oli kyl semi awkward tänää ku käytii meijä aluevalvojan kaa hakee meijä kamat meijän vanhan hostperheen luota. Meijä hostveljet ei eka tajunnu et ollaa nyt lähös lopullisesti ja ne ihmetteli tosi paljo ku alettii pakkaa meijä kamoja. Puhuttii meijän hostisän kans kaikest ja se oli tosi pahoillaa et täs nyt kävi miten kävi. Sovittii kans et mennää joskus lounaalle meijän vanhan perheen kans, kosk meijä host äiti ei ollu nyt himas ni seki haluu sitte päästä jättää kunnol hyvästit meille. Meil on nyt onneks sitte hyvät välit siihe perheesee, ettei tuu awkward tilanteit jos joskus törmätää niihi myöhemmi.

4 comments:

  1. must tuntuu tosi pahalta että sä teit noin sun entiselle perheelle :( se voi olla kova paikka niille, kovempi kun uskotkaan

    ReplyDelete
  2. aloin melkeen itkee ku kuvittelen miten hirveet ois kuulla kaiken sen jälkeen mitä ne on tehny sun eteen että " en haluukkaa asuu täällä. muutan " mitä ne vastas sulle??

    ReplyDelete
  3. sä vaa meet sinnne teet ne sika onnelliseks ja lähet. TODELLA tylyä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anteeks vaa en tosiaa tiiä mite oot saanu tollasen kuvan et vaa lähin siit perheest enkä ollu yhtää kiitolline niille siitä mitä ne mun puolest teki jne. En todellakaa ala selittelee tääl blogin puolel kaikkii syit mun muuttoo, kosk ne ei jokaselle kuulu, mut sen sanon et mun todellaki TÄYTY muuttaa, mun aluevalvoja ite sano et mä en siinä perheessä voi enää asua, koska se perhe ei täytä hostperheelle asetettuja kriteereitä...
      Mut todellaki olin kiitolline et ne oli antanu mun asuu niitte talossa nää kuukaudet. Ja iha tällee lopuks: tiiän et se oli vaikeet perheelle mut koitappa kuvitella mite vaikeelt must on tuntunu näitte viikkoje aikana ku mistää ei oo varmuutta ja tuntuu et missää ei oo tervettullu ja kaiken tän sä joudut kokee yksi oikeestaa iha vieraitte ihmiste keskellä... Jos et ite koskaa oo ollu täs tilantees ni voisit iha pitää suus supussa kosk tätä tunnetta ei voi kuvitella sitä ite kokematta... Harmi jos mun puheist on nyt jääny semmone kuva etten arvostais mun vanhaa hostperhettä, kosk asia ei todellakaa oo sillee.

      Delete