26.8.12

I love my life in here, I'm feeling so good !




























































Tosi kiva viikonloppu takana ! Perjantain oltii siis kattoo sitä pelii ja oli niiiin hauskaa ! Tutustuttii tosi monee uutee ihmisee ja oli kyl nii siisti kokemus päästä kattoo jenkkifudist. Todellaki mennää taas ens perjantain kattelee ! Se oli just semmost mitä kelasinki sen olevan, kouluhenki ja kauhee meteli jne. Mä tykkään ! Ja kaiken kukkuraks viel voitettii !






















Lauantaina oltii sit siel vaihtari jutskelis. Sielt ei nyt kyl oo ku noi kaks vaivast kuvaa... Mut joo, oli tosi hauskaa ! Mentii eka kaikkien vaihtareiden kaa yhelle aluevalvojalle (ei ollu siis mun aluevalvoja). Siel sit oli semmone pikkune orientation jutska, et kerrottii vähä EF säännöist et mitä me ei saada tehä ja miten suositellaa esim. vanhempien vierailuajankohta ja yhteyden pitämine kotimaaha. Ton jälkee lähettii syömää porukalla ja sieltä sitte mentii mun aluevalvojalle heittää kamat ja sit lähettii mun aluevalvoja lapsen (Carlie) ja sen kavereiden kaa kiertelee kauppoi ja vaa hengailee ulos. Illalla sitte tultii takas aluevalvojalle nukkuu. Oli tosi kivaa ja sain tutustuttuu sit muihinki vaihtareihi. Siel oli siis kolme italialaista, neljä saksalaista, yks ruotsalaine ja minä. Koitin vähä puhuu sille ruotsalaiselle ruotsii, mut huhhu et on jo alkanu takkuilee toi ruotsi... En osaa sanoo varmaa mitää sitte tän vuoden jälkee..





































Sunnuntaina sitte tultii takas kotii ja käytii Bean kaa aamupalal. Sen jälkee lähettii eläintahraa koko perheen voimin. Kivaa, ku ollaa nyt selkeesti alettu tekee enemmä ja käymää uusis paikois. :) Aluks olin iha innoissaa ja kattelin silmät pyörein kaikkii eläimii, mut vähän ajan pääst alko helle painaa liikaa ja tuli kauhee uupumus. Päivällä oli siis 30 astetta, mikä tuntu 35 asteelta, auringon ja kosteuden takii. Oli aika tappoo.

Huomenna ois sitte taas kouluu. Ei nappaa. Onneks se helpottuu joka viikko. Oon oppinu keskeisimpii sanoi oppiaineist, ni ei tarvii iha kokoaikaa käyttää sanakirjaa. Ja nyt kaikki on alkanu tajuu et oon vaihtari ja tulee juttelee entist enemmä. Se on kyl nii erilaist ku kaikki pojat näyttää nii paljo avoimemmi et on kiinnostunu. Ja se on nii hauskaa ku paril tunnil, ku mun luokkakaverit on tajunnu et oon vaihtari ni ne on kokoontunu siihe mun ympärille ja kyselly kaikenlaista. Mut joo, tää teksti takkuu nyt kyl nii pahasti et taidan antaa tän nyt vaa olla. Hyvät sunnuntait / maanantait !

2 comments:

  1. Anonymous30/8/12 13:53

    Heippa, tosi kivoja kuvia !!(: todella paljon tykkään lukea blogiasi! Tuota millä kameralla nämä kuvat on otettu meinaa tosi hyvä laatusia ovat(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitos ! suurin osa tän postauksen kuvist (ne parempilaatuset) on otettu Beatricen canon SX130 IS kameral (:

      Delete